Ana səhifə->Kurslar

HelpDesk

Oxunma sayı: 473

Help desk texniki xidmət daha çox klient kompyuterlər, sadə kompyuter istifadəçiləri, məsələn, bir şirkət düşünün, bu şirkətin qarşılaşdığı, üzləşdiyi texniki problemləri həll edən mütəxəssislərə deyilir. Burada, adətən karyeranın başlanğıcında insanlar bu istiqamət üzrə məşğul olurlar, müəyyən praktiki biliklər əldə edirlər. Klient kompyuterlərin idarə olunması, server, eləcədə klient əməliyyat sistemlərindəki problemlərin həll olunması, həm texniki, həmdə proqram təminatı ilə bağlı olan problemlərin həll olunması ilə məşğul olur. Təcrübə yığdıqdan sonra bunlar gələcəyə istiqamət olaraq ya sistem administratoru və ya şəbəkə administratoru üzrə davam edirlər. 

 

 

Tədris proqramı

 

 

 1. Əsas anlayışlar

 5. Giriş qurğuları / Çıxış Qurğuları

 2. Sistem qurğuları - 1

 6. Kompuyuterin yığılması – qurğuların   qoşulması

 - Sistem korpusu

 - Qida mənbəyi / Power Supply

 - Ana plata 

 - Cipsetlər

 - Slotlar

 - Konnekrorlar

 - Portlar

 7. Əməliyyat sisteminin yüklənməsi – 1

 - Fayl Sistemləri ( Fat 16/32, NTFS)

 - Disk bölümləri (Partitions)

 - RAID disk massivləri

 - Əməliyyat Sistemləri

 - Disklərin bölünməsi və formatlama   əməliyyati

 - Driver və utilitlərin yazılması

 3. Sistem qurğuları - 2

  8. Əməliyyat sisteminin yüklənməsi -2

 - Prosessor (CPU)

 - Video kart (VGA)

 - Səs kart

 - Şəbəkə kartı (LAN)

 - BİOS və CMOS

 - Disk Image anlayışı və tətbiqi

 - Sərt Disklərin nüsxəsinin çıxarılması   (HDD Klon/Ghost/Backup)

 - Əməliyyat Sisteminin sazlanması

 - Tətbiqi proqramların instalyasiyası

 4. Yaddaş qurğuları